2022/12/11

Dwa nowe tomy i infromacja

 Hej, przepraszam, ale dzisiaj nie pojawi się rozdział. Robiłam format laptopa i nie sądziłam, że to tak długo potrwa. Nie mam zainstalowanych programów, niczego właściwie i nie jestem w stanie skopiować nawet fragmentu rozdziału. Nawet nie mam jeszcze ich na laptopie. Także kolejny rozdział ukaże się za tydzień. 

Ale mam dla Was informacje. Na Bucketbook.pl są już dostępne w sprzedaży dwa ostatnie tomy serii: "Uśmiech losu" Zostawiam Wam link do mojego profilu w sklepie: https://bucketbook.pl/pl/producer/Luana/25



2 komentarze:

  1. Hej. Kupiłam,przeczytałam łezka ze szczęścia się zakręciła. Nie chcę spamować ,ale powiem ,że obydwa dzieła zawładnęły moim sercem,chociaż prokurator ma w nim szczególne miejsce :) dziękuję Ci Luano za to co tworzysz , za to ,że czytając twoje prace człowiek może przeżyć tyle emocji, za tak realne przedstawienie uczuć i wczucie się w historię bohaterów. Życzę Ci dużo weny i czasu na pisanie.
    Pozdrawiam cieplutko w.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Bardzo, ale to bardzo dziękuję za Twoje słowa. Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)