2021/02/12

Covid i mnie dopadł

 Hej. Mam ten przeklęty Covid. Mój mąż też i moja mama. Jest marnie. Miałam tyle planów pisarskich i już od tygodnia nie mam sił na nic. Nie wiadomo kiedy to się skończy. I powiem tak, jeżeli ktokolwiek kiedykolwiek powie mi, że covid nie istnieje lub to jest zwykła grypa, to zrobię mu z dupy jesień średniowiecza. Bycie chorym na to cholerstwo jeszcze przy wysokiej, wyniszczającej gorączce i siadającej psychice, to nie jest nic miłego. Chrońcie się. My nie wiemy gdzie się kto z nas zaraził, kiedy. Trzymajcie się.

Ps. dopóki nie wyzdrowieję,blog i wszystko schodzi u mnie na dalszy plan.

17 komentarzy:

  1. Zdrowiej szybko ty i cała rodzinka c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Powrotu do zdrowia Wam wszystkim zycze... Bedzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka dla was.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia życzę i oby wszystko dobrze się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całej rodzinie życzę zdrowia i spokoju, a dla Ciebie szczególnie. Pozdrawiam serdecznie Honorata

    OdpowiedzUsuń
  6. Covid niestety jest. Też go przeszliśmy. Ja trochę łagodniej a mąż wylądował w szpitalu. Wiem o czym piszesz dlatego życzę duuuużo zdrowia i sił.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja kochaa dużo zdrówka i wiary w siebie.
    Niestety ta choroba istnieje gdyż wiele osób z mojego grona przeszło.
    Wiesz dopóki człowiek nie spotka się z tym osobiście będzie myślał jak myśli.
    zdrowiej tam i niczym sie nie przejmuj.
    My wierni czytelnicy poczekamy ile będzie trzeba.
    nawet całą wieczność bo na wspaniałego autora jak Ty jesteś warto ;)
    Wróć z przytupem a na razie odpoczywaj i dbaj o sibeie oraz bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć,
    plany wciąż możesz układać :), poczekają na Twoje wyzdrowienie. My też poczekamy. Najważniejsze byście wszyscy wyzdrowieli bez efektów ubocznych.
    Więcej optymizmu, bo to akurat naprawdę działa.
    Trzymajcie się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka,
    zdrowia życzę dla Ciebie i całej rodziny...
    przy poprzedniej notatce miałam nadzieję, że to właśnie nie covid tylko jakieś przeziębienie czy grypa... więc trzymam kciuki aby było wszystko dobrze...
    Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiej kochana a nie blogiem się będziesz przejmować. My poczekamy zdrowie najważniejsze ��❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdrowia ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymaj się mocno, zdrówka dla Ciebie i Twojej rodziny ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, trzymajcie się ;; Mam nadzieję że szybko wrócicie do zdrowia..a blogiem się nie przejmuj, zdrowie ważniejsze!
    Ludzie lekceważą covida, dopóki sami nie zachorują, dopiero wtedy widzą że to faktycznie nie jest tylko jakaś zwykła mała grypka ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejeczka,
    właśnie teraz przeczytałam informacje, trzymajcie się cieplutko i zdrowiejcie nam...
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka,
    kochana co tam u Ciebie, bo martwię się i też chciałbym wiedzieć, czy wszystko w porządku...
    zdrowiej nam...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko w porządku jeżeli o mnie chodzi. Od niedzieli zaczynam publikację 5 tomu W cieniu ludzi. :)
      Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  16. O rety, to niezbyt miła informacja... Mam nadzieję, że wszystko już dobrze i Ty oraz Twoi bliscy czujecie się znacznie lepiej. Życzę dużo zdrowia i cierpliwości. Będzie dobrze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)